Er det vanskelig å få CDL-lisensen din?

Det avhenger av din oppfatning av vanskeligheter. Jeg trodde ikke det var vanskelig. Så lenge du har lest CDL-manualen og vær oppmerksom på under kjøretøy for kjøretøy, bør du ha det bra. Jeg fikk akkurat klasse A-ene mine for omtrent to år siden mens jeg gikk på Cleveland State University (jeg gjorde det om sommeren da jeg ikke tok noen klasser før i høst) og jeg passerte saken med flygende farger. Jeg har til og med scoret mennene i klassen også på de datastyrte testene og på manøvreringseksamen også med den store riggen som fornærmet egoene deres også, lol! Jeg fant det ikke vanskelig.

Jeg tok min CDL-trening på Cuyahoga Community College. Jeg fant ut om lastebilkjøringsakademiet deres ved en tilfeldighet. Det var den siste uken med kurs i Cleveland State, og jeg tok finalen for uken. Mellom eksamenene skjedde det bare at jeg var utenfor og hadde en sigarett med en klassekamerat da jeg så en av lastebilene deres rulle forbi på campus som hadde "studentsjåfør" på bremsen og riggen. Jeg vant også rettssaken min også og hadde alle de pengene. Det kostet 5 495 dollar den gangen, og den eneste grunnen til at jeg hadde penger til å til og med gjøre det, er fordi jeg vant søksmålet mitt og de måtte betale et oppgjørsbeløp. Jeg hadde hovedfag i både regnskap og Supply Chain Management (aka logistikk) og tenkte at jeg kunne bruke CDL som en ekstra fordel for graden. De fleste lastebilsjåfører jobber for en slags logistikkselskaper, og når en lederstilling åpnes, har jeg også en bachelorgrad som vil hjelpe meg med å klatre opp stigen.

Så for omtrent ett år siden gikk jeg og fikk godkjenning av luftpausen i vårpausen mens alle var på fest og holdt på i Florida. Jeg var bare for fanget opp på skolen til å få det før - det var mitt siste semester på CSU, så jeg studerte hardt for å oppgradere. Jeg fikk bachelorgraden min. Når skolen var over, gikk jeg tilbake og fikk min HAZMAT påtegning også. Jeg gjorde det veldig bra med de.

Comments

Popular posts from this blog

the Benefits of Gambling on Trusted Online Qq Gambling Sites.

Can You handle this wildly popular game of chance